Jeckel Eszter - coach

Lépj ki a szürkeárnyalatból!

Hat hétig voltam Vekerdy Tamás beugró titkárnője
Mi az, amiről azt hiszed, nem tudod megcsinálni?

Soha nem beszéltem róla és még a híres önéletrajzomba se tettem bele, sok más történéssel egyetemben.
Igazából nem is az a hír, hogy Vekerdy Titkárnője voltam, hanem az, hogy hogyan és miért?

typewriter-2242164_1920.jpgEgy akkori - kb. 20 évvel ezelőtti - ismerősöm kérdezte, hogy vállalnék-e beugró titkárnő szerepet? A Báthory utcába kéne bejárnom heti 2-3 alkalommal, kb. 6 hétig. Volt három nagyobbacska, meg egy kb. 1-2 éves gyerkőcöm így bár azonnal nem mondtam nemet, a "van az a pénz" megoldást választottam. Mondtam egy akkoriban olyan irreális számot, amitől azt reméltem, hogy úgyis nemet fognak mondani rá. (Már ez is megérne egy misét, hogy miért teszünk úgy, hogy ne nekünk kelljen nemet mondani?)

Nem mondtak.

Innen jött a megoldásra váró feladat, azaz megoldani a gyerkőcöket és szabaddá tenni magam arra a pár napra. Végül is sikerül.

Mint kiderült, Vekerdy titkárnőjének, - aki akkor volt kb. 70 év körüli hölgy - eltört a keze, így őt kellett helyettesítenem. A munkám abból állt, hogy átvettük a megírandó publikációkat. Felolvasott egy levelet és azokra válaszolt. Klasszikus titkárnői feladat. Ami nehézséget okozott, hogy mindezt egy villany írógépen, de még az is lehet, hogy mechanikus írógépen kellett tennem. Na ezzel már problémám volt. Nem az írógép, hiszen bármikor álmomból felkelve is tudok használni mind a mai napig egy mechanikus írógépet, hanem azzal, hogy ott állt a sarokban egy szép, új számítógép. Én már a pályafutásom elején használtam számítógépet, sose volt tőlem idegen. Nem értettem, hogy miért nem azon dolgozunk.

Azt mondta, hogy azért, mert a titkárnője idegenkedik tőle. Ennek ellenére a kérésemre kipróbáltuk a számítógépen való munkát és nagyon tetszett neki. Így történt, hogy innentől viszont meghosszabbodott a feladatom. Még két hétig maradtam azért, hogy a 70 év körüli titkárnőt megtanítsam a számítógép rejtelmeire és azt kell mondjam, hogy a hölgy sikeresen abszolválta a feladatot.

Innentől kezdve mindig ő volt a példa előttem, hogy semmihez sem vagyunk idősek, csak a gondolataink legfeljebb túl korlátozottak ahhoz, hogy valamibe belevágjunk. 
⌨️⌨️⌨️⌨️⌨️⌨️⌨️
Neked mi a mumusod?
Mi az, amibe nehezen vágsz bele?

ui.: Lehet, hogy a vele való munka is motivált, hogy emberekkel foglalkozzak .

A bejegyzés trackback címe:

https://kavedaralo.blog.hu/api/trackback/id/tr9514720855

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Jeckel Eszter - coach

Mindenről, ami a neveltetésünkből adódik, amilyenre kondicionált az élet, a szüleink, az iskola. Ebből élünk ma és ez hat ránk. Így élünk a házastársunkkal és így neveljük a gyermekeinket.

Friss topikok

süti beállítások módosítása