Jeckel Eszter - coach

Lépj ki a szürkeárnyalatból!

Apró örömök

A képeredmény akkor lesz rockEz csak egy egyszerű vasárnapi blogbejegyzés. Nem is annyira munka, mint inkább egy hangulatot hivatott közvetíteni. Tegnap a barátnőmtől kaptunk két jegyet a Queen musicelre. nagy Queen rajongó vagyok. Hallottam a 86-os koncertet is. (Na jó, most már tudjátok milyen öreg vagyok).

Klassz volt az egész. A várakozásaimmal ellentétben bizony jó hangúak voltak az énekesek és annak ellenére, hogy magyar szöveggel énekeltek, hallgatható volt. Szinte végig járt a lábam az előadás alatt. Ami elszomorított, hogy az emberek nem tudják magukat jól érezni. Mindent csak leszólnak. Mellettem a nő az előadás feléig a mobilján chatelt. Azért hagyta abba, mert megkértem rá. Faarccal abba is hagyta, de látszott, hogy nagyon belemásztam a lelkivilágába. 

Ott ültek az emberek végig a kabátjukon, vagy ölükben a kabáttal azért, mert egyszerűen sajnáltak 200 Ft-ot a ruhatárra. 

Ja és nekem járt a lábam, alig bírtam megállni, nehogy táncra fakadjak, de előttem szobormereven ültek. Kifelé majd a nyakukat törték, hogy jó magyar szokás szerint megkaparintsák az első helyet a ruhatárnál (már aki, beadta). Miért? Hova sietnek? Miről maradnak le?

Mi hiányzik ahhoz, hogy jól érezzék magukat. Úgy látszik maga a show kevés.

Téged mi akadályoz, hogy jól érezd magad? 

Placid atya egy olyan pap volt, aki megjárta a gulágot. Rabtársaival együtt megfogalmazott négy szabálya a következő: "A szenvedést ne dramatizáljuk, mert attól gyengébbek leszünk"; "Vegyük észre az élet apró örömeit"; "Ne gondoljuk, hogy eleve különbek vagyunk másoknál, de adott helyzetben mutassuk meg, hogy így van"; és "Kapaszkodjunk Istenbe", mert "az ő segítségével túlélünk minden földi poklot".

Legalább az apró örömökről szóló szabályt próbáljuk már meg beépíteni az életünkbe!

A bejegyzés trackback címe:

https://kavedaralo.blog.hu/api/trackback/id/tr3713557097

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Jeckel Eszter - coach

Mindenről, ami a neveltetésünkből adódik, amilyenre kondicionált az élet, a szüleink, az iskola. Ebből élünk ma és ez hat ránk. Így élünk a házastársunkkal és így neveljük a gyermekeinket.

Friss topikok

süti beállítások módosítása